субота, 12. јануар 2013.

Anastasija Milojevic

Po profesiji ekonomista, po hobiju modni bloger, i to jedan od najboljih na prostoru Srbije. Na online kutku  Butterfly dreamer pokazuje svoju ljubav prema modi, isprobavajuci najrazlicitije stilove u zavisnosti od prilike i raspolozenja. Njen neizostavni modni dodatak je osmeh, koji je obavezan. Kreativna, pametna, voli da putuje. Ne postoje savrseni ljudi, ali uvek mozes da pokusas da budes blizu kao sto je Stasa. 


  • Koja je najbolja stvar u vezi sa slavom?
A nisam ja slavna, daleko sam od toga. Sa blogom se bavim iz ciste ljubavi, uvek sam volela modu i oblacenje, a blog je za mene i sjajno mesto gde upoznam nove ljude slicnih interesovanja!:)
  • Najbolji savet u vezi sa lepotom koji si ikada dobila?
Hmmm. Od mame - da se dama poznaje po rukama i da ih uvek moram negovati.
  • A modni savet?


  Stara engleska poslovica: "Nisam dovoljno bogat da bih kupovao jeftine stvari".


  • U cemu se osecas najseksipilnije? 
 Na visokim štiklama.


  • Sa kojom mozes psihicki najvise da se poistovetis, Keri, Miranda, Samanta ili Sarlot?
 Šarlot!


  • U kojim situacijama sebi kazes: Anastasija, preterala si?
 Hmm,kada padne mrak a ja jedem nešto slatko! Sto je često,haha.


  • Sta ljudi ne znaju o tebi?
 Bliski ljudi znaju sve o meni. Ali generalno,ljudi verovatno ne znaju da sam jako emotivna.


  • Postoji li neki roditeljski savet koji nisi poslusala, a sada se zbog toga kajes?
 Hmmm, ne mogu se setiti ničega konkretnog, nisam imala nikakvih ispada ali za manje stvari retko kada sam i prihvatala sacete,ja sam od onih tvrdoglavih koji moraju lupiti glavom o zid dok se ne opamete.:)


  • Kako vidis sebe za 10 godina?
 Pa definitivno sa najmanje dvoje dece,u  braku,sa uspesnom karijerom i nadam se u nekom drugom gradu,koji je blizu mora.:)


  • Kada zene ocekuju da ih muskarci razumeju?
 Uvek!:)


  • Sta te najvise zbunjuje kod muskaraca?
 Kad god sam se za nekog pitala šta li je u njegovoj glavi, kasnije bi se ispostavilo da nije bio dobar za mene iz nekog razloga. Sva sreća pa me sada ništa ne zbunjuje.:)


  • Koju izreku bi prihvatila kao svoj zivotni moto?
 Iskoristi dan, carpe diem. Jednostavno i tako bitno!:)


  • Savrseno vece?
 Sa mojim dragim uz vino, dok gledamo film ili smo kraj mora, u nekom dobrom restoranu...Sa dobrim drustvom u nocnom klubu, sa drugaricama na koktelima...ima ih puno!:)


  • Postoji li neka pevacica ciji te glas umiruje? Koja?

 Jennifer Lopez :)


  • Zasto je dobro biti ti?

 Zato što me ima samo u jednom primerku, i zato što se dobro osećam u svojoj koži. I tako bi svi trebalo da se osećaju. Źivot se sastoji od uspona i padova, ali moj moto je - padnem jednom, ustanem dva puta!:) Volim što sam ambiciozni sanjar i veliki optimista.



















                                                             T.

Нема коментара:

Постави коментар