понедељак, 25. фебруар 2013.

Malo drugaciji instaweek post :)

Ove nedelje sam zahvalna...


     Mojoj M sto me sluša čak i kada sam dosadna.

    Na čokoladnim kolačima. Prvo, to su kolači. Drugo, čokoladni su, ljudi. I mrve se. Nema potrebe da nastavljam, sve je jasno.
Na glupiranju u javnosti. Ispadnem budala...but I don't mind! :)
I prihvatanju. Puno.

Naučila sam da...

Odrastam u sredini gde ne smeš biti drugaciji, jer ako jesi, odmah pomisle da si kreten. Ja ne razumem to.


I da uvek postoji osoba kojoj je gore nego meni i koja nema ono sto ja imam.

A zavolela sam i Shakiru. Isn't she perfect?

:)

T.



1 коментар:

  1. that chocolate cake looks so delicious, Yum!

    Feel free to check-out my blog and if you like, follow me, I'll return the favor :)
    http://roxxanaifrim.blogspot.ro/

    ОдговориИзбриши